Program lojalnościowy – jaki ma cel?

aki cel ma program lojalnościowy?

Jest to skuteczne narzędzie marketingowe, które stosuje coraz więcej przedsiębiorstw, żeby zbudować stabilną relacje z wybraną kategorią klientów. Programem lojalnościowym można sterować za pomocą odpowiedniego systemu  oferowanego przez wyspecjalizowane firmy – szerzej na ten temat piszemy w osobnym opracowaniu: „Program lojalnościowy – dlaczego wiele na to stawia?” To efektywny sposób na promocję produktu albo usługi, a jego podstawowym celem jest wsparcie procesu sprzedaży i wygenerowanie dodatkowych zysków. Program lojalnościowy można nazwać także rodzajem reklamy, ponieważ pozwala nie tylko wypromować nową markę, ale także odświeżyć tę już od dawna istniejącą, nie wydając na to ogromnych nakładów pieniężnych. Programowi lojalnościowemu najczęściej towarzyszy specjalny system punktowy, który polega na nagradzaniu klientów, którzy potem punkty wymieniają na nagrody.

Program lojalnościowy w supermarketach i jego korzyści

Sklep

Biedronka

Tesco

Carrefour

Lidl

Kaufland

Żabka

Polo Market

Auchan

Karta

tak

tak

tak

nie

nie

tak

tak

tak

Punkty

tak

tak

tak

nie

nie

tak

nie

tak

Naklejki

tak

tak

tak

tak

tak

nie

tak

nie

Rabaty

tak

tak

nie

nie

nie

tak

tak

nie

Nagrody

tal

tak

nie

tak

nie

nie

nie

nie

Aplikacja

tak

tak

tak

tak

tak

tak

tak

nie

Biedronka i Tesco to supermarkety, które jako jedyne mają najwięcej propozycji – od karty i punktów, przez naklejki, po różnego rodzaju rabaty i nagrody. Wśród mniejszych sklepów bardzo dobrze prezentuje się Żabka i Polo Market.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *